2de week - Reisverslag uit Calinan, Filipijnen van Steef Dam - WaarBenJij.nu 2de week - Reisverslag uit Calinan, Filipijnen van Steef Dam - WaarBenJij.nu

2de week

Door: Steef

Blijf op de hoogte en volg Steef

26 Mei 2014 | Filipijnen, Calinan

In de 2de week hebben we al meer dingen gedaan, we zijn langs stage plekken gegaan zoals het weeshuis en Rehab waar mannen en vrouwen zitten die verslaafd zijn. Het was heel interessant om dat allemaal een keer te zien. We moesten met ze alle bij het weeshuis stage lopen, omdat we bij de Rehab niet genoeg lessen sport konden geven.
Het weeshuis is heel leuk, de meiden geven vaak dansen en wij met de jongens gaan dan basketballen of voetballen, ook hebben we de kinderen meegenomen naar het zwembad wat ze super leuk vonden.
Het weekend zijn we lekker naar Samal gegaan, dat is een eiland net naast Davao. Het was heel leuk en hebben ons daar prima vermaakt met bijvoorbeeld een boot tocht rond het eiland Talikud. We stopte op mooie plekken en konden af en toe lekker zwemmen. Vandaag gingen we weer naar het weeshuis en hebben we de kinderen goed kunnen vermaken. Vannacht moeten we om 4 uur op om te gaan wandelen voor een goed doel.

• 26 Mei 2014 - 13:10

Roos :

Leuk om te lezen steef, zal vast heel indrukwekkend zijn allemaal.
    Veel plezier nog!

• 26 Mei 2014 - 13:10

Roos :

Leuk om te lezen steef, zal vast heel indrukwekkend zijn allemaal.
    Veel plezier nog!

• 26 Mei 2014 - 20:46

Jannie Willemsen:

Hoi hoi

Leuk hoor om zo te lezen, toch leuk ondanks ik alles al wist. Volgende keer maar een lekker luxe hotel nemen, veel plezier nog.

Gr xxxxx